21 Eylül 2017 Perşembe

İşyeri Eğitimi Değerlendirmesi

13 Nisan 2015 Pazartesi 14:17 tarihinde eklendi | 2690 defa okundu

2014-2015 3. Grup İşyeri Eğitimi’nde olan öğrenciler:

İşyeri Eğitimi’niz 22.05.2015 tarihinde sona erecektir.

·       İşyeri eğitimi bitiminden sonraki 5 iş günü içerisinde elden veya kargo ile işyeri eğitimi dosyalarınızı Fakülte-Sanayi Koordinatörlüğü’ne teslim etmeniz gerekmektedir. Bundan dolayı dosyalarınızın eksiklerini veya eksik raporlarınızı bunu göz önüne alarak doldurunuz.

·       25.05.2015-05.06.2015 tarihleri arasında, bölümlerin belirleyeceği bir tarihte sunumlarınızı yapacaksınız. Sunu tarih ve saatleri, final sınavları ile aynı zamanda olup, koordinatörlük tarafından hangi öğrencinin ne zaman sunum yapacağı liste halinde duyurulacak.

·       Sunularınızı nasıl hazırlayacağınız ve nelerin bulunması gerektiğini denetçi öğretim üyesi hocalarınıza danışabilirsiniz.

·       Sunularınızı (fotoğraf/video ve metinlerden oluşan) power point dosyası olarak şimdiden hazırlamaya başlamanız faydalı olacaktır. 

·       Sunularınızın bir kopyasını cd ortamında, sunum sonrasında denetçi öğretim üyesine teslim edilmelidir.

·       Sunu süreniz 5-10 dakika arasında olmalıdır.

·       Genel olarak sununuzda;

A.     Firma Tanıtımı (Firma ve faaliyet alanları hakkında tanıtıcı bilgiler.)

B.     İşyeri Eğitimi Kapsamı dâhilinde yapmış olduğunuz faaliyetler.

C.     Varsa kullanmış olduğunuz cihaz, donanım, makine tanıtımları.

D.     Öğrenmiş olduğunuz işyeri standartları, çalışma güvenliği, kalite sistemleri, ölçüm yöntemleri vb. bilgi 

E.     Dosyalarınızda raporlamış olduğunuz işlerin/görevlerin genel tanıtımı.

F.      İşyeri Eğitiminden kazanmış olduğunuz deneyim ve tecrübeler.

G.    İşyeri Eğitimi Hakkındaki görüş düşünce ve önerileriniz. (Bu işyerlerinin düşüncesi de olabilir.)

H.    Varsa ek bilgiler, plan, proje, şema vb. bilgileri içerecek.

 

İŞYERİ EĞİTİMİ NEDİR?

İşyeri Eğitimi, örgün eğitim koşulları altında öğrenciye verilemeyen bilgi, beceri, deneyim, uygulama ve işyeri görgüsünün bir müfredat kapsamında, sanayi-okul-öğrenci işbirliği ile öğrencilerimize -yeni nesil mühendislere- kazandırılmasını amaçlayan bir proje, bir uygulamadır.